İADE VE DEĞIŞIM ŞARTLARI

DEĞİŞİM İŞLEMLERİ

Değişim Yapmak İstediğiniz Ürünün Bedenini Not Olarak Bir Kağıda Yazıp Ürünün İçine Koyup  Kargo Ücretini Ödeyip Ürün Değişim Adresi: (  Boutique Öz - Özlem Keçeci Aras Kargo Güven Şubesi Güngören İstanbul  )

Bukodu Aras Kargo Görevlisinie Vermeniz Yeterli.


İADE İŞLEMLERİ

Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade talebinizle ilgili Boutique Öz Müşteri Hizmetleri'ne bilgi verdikten sonra ürününüzü, Aras Kargo ile ( Boutique Öz - Özlem Keçeci Aras Kargo Güven Şubesi Güngören İstanbul )  geri gönderebilirsiniz.Göndereceğiniz iadelerde kargo bedeli ne kadar olursa o bedel iadeniz den düşülecektir.Ve ayrıca Kapıda Ödeme ile Aldıysanız Kapıda Ödeme Masrafı iadeniz den düşülecektir.

İade edeceğiniz ürünü orijinal faturasıyla eksiksiz, kullanılmamış ve ambalajı hasar görmemiş şekilde  (  Boutique Öz - Özlem Keçeci Aras Kargo Güven Şubesi Güngören İstanbul  ) iade adresine göndermelisiniz. Eğer ürünün faturası kurumsal ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamamaktadır.

İade işleminizi başlatabilmemiz için Whatsap ile 0539 221 32 99 numaralı telefona Yazınız Boutique Öz Müşteri Hizmetleri'ni Whatsap,dan yazarak yada info@boutiqueoz.com.tr adresine e-posta ile bilgi vermeniz gerekmektedir.

Ürün iade adresi: Aras Kargo (  Boutique Öz - Özlem Keçeci Aras Kargo Güven Şubesi Güngören İstanbul  ) Kargo Görevlisine Bu Bilgileri Vererek Göndenrilmelidir.

Ürün para iadesi iki şekilde yapılmaktadır

1- Gönderdiğiniz ürün tutarında üyeliğinize tanımlanan HEDİYE ÇEKİ ile yeni bir sipariş verebilirsiniz.
2- Gönderdiğiniz ürün tutarının para iadesi için ise 24 haneli Iban numaranızı Whatsap ile 0539 221 32 99 info@boutiqueoz.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

Satın aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade etmem gerekiyor?

Ürününüzü teslim aldığınız andan itibaren 7 gün içerisinde iade prosedürünü takip ederek iade edebilirsiniz.


İade edilemeyen ürünler nelerdir?

Hijyenik nedenlerden dolayı küpe, iç çamaşırı, çorap, mayo gibi ürünlerin iadeleri yapılmamaktadır.
Giyim ürünleri kullanılmış ve tadilat yapılmış ise iadeleri kabul edilmemektedir.
Dış ortamda giyilmiş, üst yüzeyi kullanımdan dolayı kırışmış, tadilat görmüş ve kutusuz ayakkabıların iade işlemi yapılmamaktadır.
Üründe ve ürün ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.


İade edeceğim ürünü hangi adrese göndereceğim?

Ürün iade adresi: ( Boutique Öz - Özlem Keçeci Aras Kargo Güven Şubesi Güngören İstanbul  Boutique Öz Özlem Keçeci



İade edeceğim ürün için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Hayır, Aras Kargo ile göndereceğiniz ürünleri Karşı ödemeli gönderebilirsiniz. Göndereceğiniz iadelerde kargo bedeli ne kadar olursa o bedel iadenizden düşülecektir.Ve ayrıca Kapıda Ödeme ile Aldıysanız Kapıda Ödeme Masrafı iadenizden düşülecektir.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

İade ettiğiniz ürünün önce iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. İade işlemi onaylanan siparişlerin, para iadesi yapıldığına dair size otomatik bir bilgi e-postası gönderilecektir ve ürün bedelini Kargo Masrafları Düşülerek hesap numaranıza iade edilecektir. İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Ayrıca para iadesi info@boutiqueoz.com.tr adresine gönderdiğiniz 24 haneli Iban numarasına gönderilir. Her ayın 5'i ve 20'sinde ise iade işlemeleri gerçekleşmektedir.


Satın aldığım ürün kusurlu ise nasıl iade edebilirim?

Boutique Öz sizi mağdur etmemek adına tüm ürünler kalite kontrolünden geçirilmektedir. Yine de böyle bir durumla karşılaşırsanız iade prosedürünü takip etmeniz gerekmektedir.


Siparişim iptal edildikten ne kadar süre sonra para iade işlemi gerçekleşir?

Aynı Gün Sipariş iptal talebinize istinaden, para iadesi yapıldığına dair size otomatik bir bilgi e-postası gönderilir ve ürün bedeli hesabınıza iade edilir.Bir Ertesi Gün Sonra İptal Ederseniz Masraflar Kesilip ürün bedeli hesabınıza iade edilir.  İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Ayrıca para iadesi info@boutiqueoz.com.tr adresine gönderdiğiniz 24 haneli Iban numarasına gönderilir. Her ayın 5'i ve 20'sinde ise iade işlemeleri gerçekleşmektedir.